Reklamations ret B2B

B2B handler og ikke omfattet af købeloven. B4Beauty tilbyder på alle solgte varer til B2B erhvervskunder kunder et 1/2 år reklamations ret. Det er din opgave og checke din bestilling ved modtagelse. Hvis der er fejl i leveringen eller mangler, skal du kontakte os indenfor 14 dage efter modtagelse, så vi kan rette op på fejlen. Dette skal dog ske, så snart man opdager fejlen.

 

Du skal kontakte B4Beauty enten pr. telefon eller e-mail og reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, så vi ikke modtager beskadiget varer grundet skadeforvoldende emballage i posten, og når du returnerer varen skal du fremsende dit ordrenummer, hvor varen er købt, samt beskrive problemet med din vare, så detaljeret som muligt. B4Beauty betaler fragtomkostningerne, når de er blevet kontaktet før returforsendelsen.

 

Reklamation og varereturnering.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til B4Beauty før fremsendelse af varer hertil:

 

B4Beauty K/S
Baldersbuen 15h, st.th
DK - 2640 Hedehusene
Danmark
Tlf.: +45 33312010
Email: info@b4beauty.dk

 

Bemærk:

At vi ikke modtager pakker til afhentning på posthus eller andet.

Vi refunderer ikke fragt udgifter med mindre returforsendensen er aftalt på forhånd med B4Beauty K/S.

 

Kreditering/Refusion

Ved reklamation skal kopi af ordrebekræftese fremsende med evt. kopi af forudgående korrespondance.