Solgte varer til privat kunder er ifølge Købeloven omfattet af 2 års reklamations ret. Det er din opgave og checke din bestilling ved modtagelse. Hvis der er fejl i leveringen eller mangler, skal du kontakte os indenfor 14 dage efter modtagelse, så vi kan rette op på fejlen. Dette skal dog ske, så snart man opdager fejlen. Dette skal dog ske, så snart man opdager fejlen.


Reklamation og varereturnering.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til B4Beauty før fremsendelse af varer hertil:

B4Beauty k/s
Industrivej 3 D
4000 Roskilde
Danmark
Tlf.: +45 33312010
Email: info@b4beauty.dk

Kreditering/Refusion

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker til afhentning på posthus eller andet. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Har du overført beløbet med en Bankoverførsel så send dit registreringsnummer og kontonummer, hvortil refusion kan foregå. Har du betalt med kreditkort vil kreditering komme automatisk på kreditkortet benyttet ved betaling af varene. Returvarer bliver krediteret hurtigst muligt, såfremt det er fremsendt i original emballage, og er ubrugt.

Vi refunderer IKKE fragt udgifter med mindre returforsendensen er aftalt på forhånd med B4Beauty K/S.